Lageradministratör till ISAB i Nykvarn

Lageradministratör till ISAB i Nykvarn

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ordningsam och strukturerad lageradministratör till ISAB i Nykvarn. Företaget lagrar gods åt sina kunder och söker en administratör som tillsammans med lageransvarig kan utveckla transport- och logistikverksamheten. Tjänsten är ny och du kommer att få vara med och utveckla både tjänsten och processen runt lageradministration.

Södertälje Industriservice AB, ISAB, utför förebyggande och avhjälpande underhåll samt industrirelaterade tjänster till större verkstadsindustrier. ISAB har under 2021 flyttat till nya stora lokaler i Nykvarn. Företaget har hela Mellansverige som arbetsområde. ISAB växer just nu mycket framgångsrikt och expanderar verksamheten. ISAB arbetar därför med att utveckla sin organisation och du kommer att få vara med på en spännande utvecklingsresa.



Arbetsuppgifter

Som lageradministratör kommer du att ansvara för den administrativa kontrollen på lagret. Du registrerar gods som går in och ut på lagret, administrerar alla artikelnummer, sammanställer yta per kund och gör underlag för hyresfakturor.

ISAB arbetar i affärssystemet Pyramid. Som lageradministratör arbetar du nära och rapporterar till lageransvarig på ISAB.

Kvalifikationer

Du ska ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom lager och administration. Du har god förståelse för logistikprocessen. Du bör vidare vara en van användare av olika affärssystem, Pyramid är meriterande.

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav
- B-körkort är ett krav
- Erfarenhet av att köra truck är meriterande


Personliga egenskaper

Viktiga egenskaper är att vara noggrann och ansvarsfull. Du är lösningsfokuserad och gillar att arbeta på ett proaktivt och smart sätt. Du har inga problem att arbete självständigt. Du har skinn på näsan och är bra på att kommunicera. Du trivs i ett företag där alla hjälps åt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på lagret är det viktigt att vara förändringsbenägen, flexibel och initiativrik.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Nykvarn
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till ISAB om båda parter så önskar


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Claudia Klingsell på claudia.klingsell@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Regional Inventory Planner

Regional Inventory Planner

17 december 2024

PM Site Planner

PM Site Planner

3 december 2024