OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Lageradministratör hos kund i Eskilstuna för att hantera all administrativ verksamhet på lagret. Detta är ett utmärkt tillfälle för dig att gå med i världens ledande logistikleverantör och vara en del av kunds fortsatta tillväxt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som lageradministratör kommer du att ingå i ett projektteam och stödja verksamheten med administrativa funktioner relaterade till post och gods frågor. Din roll kommer att vara en nyckelposition hos kunden.
Du kommer att arbeta med,
- Planera lossning / lastningstider med transportörerna
- Registrera inkommande / utgående varor i de relevanta systemen
- Förbered dokumentation för in- / utresa
- Säkerställa ett optimalt operativt varuflöde genom korrekt och snabb hantering av order
- Skapa, övervaka och lösa incidenter i samarbete med kunden och andra funktioner på lagret
- Stödja lageruppgifter som pakethantering och returer
- Tätt samarbete med transportörer och andra team på lagret
Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstid: kontorstider
Kvalifikationer
Dina färdigheter och erfarenheter
- erfarenhet av att arbeta i en lager- / produktionsmiljö med en gedigen förståelse för det dagliga
arbetet
-Detaljorienterad med utmärkta kommunikations- och problemlösningskunskaper
- kunskap inom Warehouse Management System
- Avancerad kunskap om MS Excel
- Flytande i tal och skrift svenska och engelska krävs för tjänsten
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044