Lageradministratör till kund i Göteborg

Lageradministratör till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Arbetsuppgifter
Vår kund är ett familjärt bolag som präglas av hög servicekänsla, god gemenskap och en arbetsmiljö där man hjälper och stöttar varandra. Du kommer att erbjudas en arbetsplats med högt i tak och god kommunikation där du kan få vara med och påverka, utveckla samt förbättra. Bolaget är ett logistikföretag som erbjuder logistiklösningar inom tredjepartslogistik, marknadslogistik och e-handel med verksamhet både i Göteborg och Stockholm

Som lageradministratör hos våran kund i Göteborg kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter kopplat till den operativa verksamheten. Du kommer att tillhöra SPINS avdelningen som är en specialavdelning som hanterar allt från märkningar till portalarbeten.

Arbetsuppgifter som förekommer:
* Lager/systemadministration med arbete i excel och officepaketet
* Arbete med transporter, som innebär hantering av både kollin och pallar.
* Beräkning av vikt och volym
* Planering

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av lagerarbete och som vill ta nästa steg till en mer administrativ roll. Alternativt har du en liknande roll idag och vill testa på en ny utmaning. Som person ser vi gärna att du är van vid datorarbete, har goda kunskaper i officepaketet och förstår komplexa instruktioner och har en förmåga att se helheten. Vi ser gärna att du är noggrann, snabblärd och trivs i lagermiljö. Du behärskar svenska flytande både i tal och skrift. Du bör även ha en god engelska då arbetet kan innebära kommunikation på annat språk.

Har du kunskaper om portalaviseringar så är det ett plus, men inget krav.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare elise.hansen@aditrologistics.com på mejl.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aditro Logistics Staffing AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024