OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Adminstration inom lager, såsom fraktbokning, ordermottagning mm
Om kunden
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management för logistikintensiva verksamheter. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2016 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.
Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenheter av
- Webtime
- Excel
- Bokning av inleveranser
- Beställning av förbrukningsvaror
Ett krav är att du har
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har en god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller administration ses som meriterande
Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande.
Om ansökan
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar mellan v.27 och v.33.
Arbetstiderna är mån-fre mellan 7-16. Du kommer att vara anställd av Logent och arbeta som konsult hos företaget.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!