Lageradministratör till Mekka Service i Malmö

Lageradministratör till Mekka Service i Malmö

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa Lageradministratör till vårt kvällsskift?

Om företaget
Vill du arbeta med de administrativa delarna på koncernens största verkstad och trivs att arbeta kväll?
Nu söker Mekka Service i Malmö en duktig och pålitlig lageradministratör till kvällsskiftet.

Mekka Service är en verkstadsorganisation som finns på nästan 20 orter i Sverige. Varumärket ingår i Mekka Traffic Group och har som främsta uppdrag att serva och reparera bussar inom koncernens fordonsflotta. Mekka Service tar även in externa kunder och handhar också andra typer av fordon. Verkstaden i Malmö är koncernens största verkstad och verkstaden är bemannad från 05.00 till 01:30

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna omfattar främst lageransvar, administration och ekonomi.
Det innebär bland annat:
- kundmottagning
- registrering och bearbetning av arbetsordrar
- prissättning och slutförande av fakturaunderlag
- beställning, leverans och lagerhantering av reservdelar

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig med erfarenhet av lagerhantering. Du har relevant utbildning och god datorvana. Som person trivs du med att jobba strukturerat och noggrant. Arbetet kan stundtals vara intensivt vilket kräver att du kan prioritera och klara av att hantera en viss stressnivå. Du värdesätter att jobba med varierade arbetsuppgifter under eget ansvar och har förmåga att självständigt lösa problem.

Följande är ett krav:
- B-körkort
- Flytande svenska i tal och skrift, god engelska i tal och skrift

Meriterande är
- Flerspråkighet
- Erfarenhet av affärssystemet Navision
- Erfarenhet av service inom lastbils- eller bussbranschen

Information och kontakt
I denna rekryteringsprocess samarbetar Mekka Service med Wikan Personal. Vi tillämpar löpande urval till denna tjänst, och därför kan tjänsten komma att tillsättas innan annonsen löpt ut.

Tjänsten är på heltid, måndag-torsdag kväll, samt söndag dag.

För frågor kring tjänsten eller anställningen, vänligen kontakta konsultchef Anjé Galbe på 046 - 540 85 94

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Wikan Personal
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Väst AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2023
  • Ansök senast: 19 mars 2023

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Regional Inventory Planner

Regional Inventory Planner

17 december 2024

PM Site Planner

PM Site Planner

3 december 2024