OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transtema Network Services AB ingår i Transtema koncernen som är ett av Sveriges ledande företag när det gäller att bygga, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsnät. Vi finns på 85 orter över hela Sverige. Vi har en bredd som få kan matcha och hjälper dig med alla typer av nät – mobilt, fiber, koppar och el. Vårt erbjudande omfattar allt från planering, design och byggnation till service drift och underhåll. Vi tillhandahåller också nätverksutrustning, datalagring och lösningar inom IoT för att bara nämna några områden. Med två egna nätövervakningscentraler (NOC) och multitekniker över hela landet kan vi både övervaka och säkerställa driften i ditt nät under dygnets alla timmar. Våra kunder är exempelvis kommuner, teleoperatörer, nätägare, företag och offentlig förvaltning.
Är du tillgänglig omgående eller inom kort och vill vara med och driva ett utvecklande lager? Då har du nu chansen att hoppa på ett superspännande uppdrag som lageransvarig till företag inom teknikbranschen. Start förväntas omgående så skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
I rollen arbetar du på vårt lager och ansvarar för den löpande verksamheten, reservdelshantering samt logistik. Du kliver in i en drivande roll där du är med och bidrar i processen med utveckling av lagerhantering, reservdelshantering och ansvarar för ruljangsen i anläggningen. Din erfarenhet och input kommer definitivt göra stor skillnad. Arbetet är väldigt självgående och du kommer ha många kundkontakter där av är det viktigt att du värdesätter service högt. Skall också kunna jobba på annan ort i Stockholm, vid behov.
Transtema Network Services (TNS) är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom telekom i Sverige. TNS bygger, underhåller och sköter driften av nätinfrastruktur i hela landet, och arbetar med alla typer av kommunikationsnät i alla miljöer.
Du erbjuds
Att vara en del av TNS innebär att vara en del av en nytänkande organisation där vi visar respekt och omtanke för varandra. Vi tar ansvar för vårt eget arbete och ansvarar för att stötta varandra som arbetsgrupp och organisationen i stort. Du kommer att arbeta i nära sammarbete med kunniga kollegor och chefer samt att arbeta i en stabil och utvecklande bransch.
Vi tillämpar kollektivavtal, tjänstepension ITP, friskvårdsbidrag samt tillgång till vår förmånsportal.
Arbetsuppgifter
Ta emot, lagerföra och skicka iväg gods.
Administrera lagerföring, leveranser, skeppning och genomföra inventeringar.
Etablera och utveckla logistikprocessen samt anpassa till specifika projekt eller kunders särskilda behov.
Kontaktperson kring logistik mot externa partners, kunder och kollegor
Driva och etablera rutiner för inventering, lagerstatus, rapportering och fastighetens skötsel.
Vi söker dig som
Minst ett års erfarenhet av lagerarbete, meriterande om du arbetat i godsmottagning.
Har truckkort, som lägst A-behörighet.
God datavana i Office-paketet och gärna arbetat i affärssystem IFS eller motsvarande.
Har B-körkort (Manuell).
Har truckkort, som lägst A-behörighet.
Har administrativa erfarenheter.
Kan arbeta fysiskt (fysiska lyft ingår i tjänsten).
Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Ansvarstagande.
Noggrann.
”Service minded”.
Vi ser också att du, som en viktig del i TNS, agerar i enlighet med vår värdegrund – att vara nytänkande, respektfull och ansvarstagande!
Placeringsort : Lunda industriområde, Spånga
Start : Enligt överrenskommelse.
Omfattning : Heltid
Arbetstid: 07.30-16.00
Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan!
Vid frågor om tjänsten, kontakta Tommy Petersson, Servicechef +46767208081.
OBS! Vi undanber oss alla erbjudanden om ytterligare annonserings- och rekryteringshjälp.