OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
Till höstens öppning av City Gross i Kristianstadsöker vi en Lageransvarig Till hösten 2017 öppnar vi vår City Gross butik i Kristianstad. Vi söker en Lageransvarig som är lika entusiastisk som vi över att få vara med om denna resa och som lever och lär efter vår mission; Att förgylla våra konsumenters vardag
Dina arbetsuppgifterI din roll som Lageransvarig har du ansvar för att planera, organisera och utveckla butikens varumottagning och lagerverksamhet, såväl strategiskt som operativt. Lagret är en viktig del i butiken och en av dina främsta uppgifter är att säkerställa arbetssättet och rutinerna på lagret, så att varuhanteringen är så kostnadseffektiv som möjligt. Du deltar själv aktivt i arbetet i butiken och sätter alltid kunden i fokus. Dina ansvarsområden är leverans- och lagerplanering, säkerställa och utföra daglig drift, fastighet, service och inventarier samt administrativ hantering av inkommande varor. Till detta tillkommer varubeställning i butik samt upplock av varor. Arbetsuppgifterna kretsar främst kring; Leveranskontroll av inkommande varor Transportera mottagna varor till rätt avdelning Svinnhantering Returgods, pallhantering Genomgång och kontroll av pallsaldo Sophantering Truckunderhåll Beställning av varor Upplock av varor
Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger ingår som en naturlig del i butiksarbetet.
Din bakgrundVi söker dig med gymnasial utbildning och flerårig lagererfarenhet från detaljhandeln, gärna inom området dagligvaror. Du har truckkort och kunskaper samt erfarenhet från försäljning och butiksekonomi, erfarenhet från dagligvaror är meriterande. Som person är du handlingskraftig och ansvarsfull och har ett stort intresse för lagerverksamhet, kundservice, människor och dagligvaror. Du är starkt resultatorienterad och jobbar effektivt med att optimera avdelningens resultat. Vi ser även att du är strukturerad, noggrann och har stort sinne för ordning och reda. Du har förmåga att motivera dina kollegor och en vilja att utveckla verksamheten mot uppsatta mål. Det är viktigt att du ser betydelsen av samarbete mellan olika ansvarsområden för att nå butikens övergripande mål. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, inte minst vad gäller din förmåga att inspirera och engagera kollegor samt att kunna skapa ett positivt arbetsklimat. Vi erbjuderVi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.
- Vi skapar vinst som ger oss resurser
- Vi är nytänkare som vågar vara annorlunda
- Vi tar socialt ansvar och värnar om vår omvärld
- Vi söker kontinuitet och präglas av långsiktighet Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder.
Din ansökan
Välkommen med din ansökan senast 8 maj 2017!
Har du frågor, vänligen kontakta Richard Bengtsson, Butikschef, via e-mail: Richard.Bengtsson@bergendahls.se alt Roger Kristiansson, Stf Butikschef, via e-mail: roger.kristiansson@bergendahls.se
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se
Frågor om e-rekryteringssystemet, hur du ansöker och lägger in ditt personliga brev/CV, ställer du direkt till vår leverantör, HR Manager Support +46(0)8-452 70 90 eller support@hr-manager.se
Kontaktpersoner på detta företaget
.
.
Sofie Tunekil
.
.
Rickard Jonsson
Therese Gehander
00464448030
Marita Karhula
.
.
.
.
Camilla Mathsson
.
Henrik Adelsköld