OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och strukturerad Lageransvarig till vår kunds verksamhet som levererar temporär kommunikationsinfrastruktur för evenemang, industri och byggsektorn. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att säkerställa att den tekniska utrustningen hanteras och transporteras effektivt, både nationellt och internationellt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Hantera, underhålla och utveckla lagret av teknisk utrustning och säkerställa att all utrustning är i gott skick och redo att användas.
Planera och genomföra in- och utleveranser av utrustning för att säkerställa att rätt utrustning finns på rätt plats i rätt tid för varje projekt.
Samordna logistik och transporter, inklusive samarbete med externa transportföretag, för att säkerställa smidiga leveranser.
Förbereda och packa utrustning för specifika produktioner eller evenemang, samt säkerställa att alla nödvändiga komponenter och tillbehör finns med.
I denna roll är du nyckelpersonen i leveransprocessen och deltar i möten för att ge värdefull input inför leveranser samt att löpande förvalta befintligt lagersystem. Arbetsuppgifterna kan även innefatta viss inne-sälj. Arbetet sker på plats på huvudkontoret i Solna och i vissa enstaka fall hos kund.
Krav
För att lyckas i denna roll ser vi att du har följande kompetenser och erfarenheter:
Dokumenterad erfarenhet av logistik och lagerhantering.
Grundläggande teknisk kunskap för att hantera och underhålla utrustning.
Stark planerings- och organisatorisk förmåga, särskilt under tidspress.
God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Meriterande Krav
Vi ser gärna att du också har:
Erfarenhet av projektledning inom logistik och teknik.
Erfarenhet av arbetsledning.
B-körkort/Truckkörkort.
Erfarenhet av att arbeta med Cisco-produkter.
Din Profil
Du är en teknikintresserad person med ett stort engagemang för att säkerställa att lagerprocessen fungerar smidigt och effektivt. Du är noggrann, detaljfokuserad och har en naturlig förmåga att lösa problem som uppstår i det dagliga arbetet. Vi värdesätter flexibilitet och en positiv inställning till att arbeta både självständigt och som en del av ett team.
Du ser denna roll som en långsiktig möjlighet och är motiverad att utveckla både dig själv och verksamheten. Om du trivs med att arbeta hands-on med teknisk utrustning, samtidigt som du hanterar logistiska utmaningar, kommer du att passa perfekt i vårt team.Om företaget
Vår kund tillhandahåller nätverkslösningar för krävande miljöer och är en helhetsleverantör av temporär kommunikation för evenemang, industri och byggsektorn. Bolaget är marknadsledande inom sin bransch i Sverige och har huvudkontor i Solna, samt lokalkontor i Göteborg och Skellefteå.
Bolaget är verksamma både i Sverige och i andra länder vid aktiviteter där deras expertis efterfrågas, vilket kan vara vid musik eller idrottsevenemang, så väl som vid Eurovision Song Contest, Formel E och SailGP, samt byggnation av Northvolts batterifabrik i Skellefteå.
Bolaget har en unik företagskultur där de värdesätter att ingen dag är den andra lik och där de tack vare sina kunders olika uppdrag får möjlighet att ta del av olika spännande arbetsmiljöer. Här delar medarbetarna en passion för matlagning där luncher och middagar lagas tillsammans.Din ansökan
Om du tycker tjänsten är intressant så rekommenderar vi dig att skicka din ansökan idag.
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med oss på Acely. Vid frågor om rollen, vänligen kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager, Christoffer Sjöström, christoffer.sjostrom@acely.se
Om Acely
Acely är ett bolag specialiserade på rekrytering, konsulter och kompetens inom IT och Tech. Med en kombination av våra egna konsulter, ett stort konsultnätverk och med kunden i fokus har vi sedan 2012 framgångsrikt hjälpt företag och organisationer med rekryterings- och konsulttjänster och utveckling för en digital värld.
Vårt mål är att vara den självklara helhetsleverantören inom IT- och teknikkompetens.