Lageransvarig till kundcenter

Lageransvarig till kundcenter

Arbetsbeskrivning

Nu finns chansen för dig som är ansvarstagande och intresserad av att lära dig mer om maskiner och övrig utrustning inom byggbranschen att söka en långsiktig roll som lageransvarig. Om du trivs bra i en mångfacetterad roll där du får såväl arbeta administrativt som praktiskt - då kan det här vara rätt roll för dig! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Vår kund som är en välkänd aktör inom maskinuthyrning söker nu en ansvarstagande och initiativtagande person för ett långsiktigt uppdrag som lageransvarig. I rollen som lageransvarig är det du som är huvudsakligen ansvarig för att logistiken flyter på smidigt för kundcentret i allmänhet och lagret i synnerhet. Som lageransvarig ser du till att kontrollera inkommande gods, sköta inleveranser samt ansvara för reservdelar. Ambitionen är att du på sikt även kommer växa in i rollen och kunna bredda den med fler arbetsuppgifter allt eftersom, exempelvis möta externa kundbesök i kundcentret och guida dem rätt i sortimentet utefter deras behov och efterfrågan samt hantera inköpsärenden i nära samarbete med inköpsansvarig. Eftersom teamsamarbete och rollöverskridande arbete är en självklarhet kan även en del lagerarbete tillkomma om behov finns, exempelvis orderplock och truckkörning.

Rollen inleds med ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition om överrekrytering därefter, förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet. Tjänsten utgår från vår kunds kundcenter och arbetet är förlagt på plats.

Du erbjuds


* En långsiktig roll med ambition om överrekrytering efter 6 månader, förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet
* En varierande roll med mycket eget ansvar
* En dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Godskontroll
- Inleverans
- Orderadministration
- Stötta upp i lagerverksamhet vid behov

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av ett servicerelaterat arbete
- Talar obehindrad svenska samt har goda kunskaper i engelska, då båda språk används i arbetet

Det är meriterande om du har truckkort

Som person är du


* Service minded
* Ansvarstagande
* Initiativtagande


Övrig information


* Start: Omgående enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Linnarhult


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. För denna rekrytering inkluders tester inom MAP och Matrigma i urvalsprocessen.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2023
  • Ansök senast: 11 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


27 november 2024