OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Primetail är den snabba, flexibla partnern åt de stora bolagen. Våra kunder är internationella bolag med närvaro i Sverige och en omsättning över 500 Mkr. Med specialistkompetens levererar vi konsolideringslösningar där vi hjälper stora inköpsorganisationer att effektivisera sina inköp och sänka sina kostnader. Frihet, engagemang och kommunikation är de värdeord som styr vårt arbete.
Fortsatt expansion gör att vi till en ny befattning söker en ny medarbetare till lagret. Vi söker dig som tycker om ordning och reda men som också vill vara med på en spännande resa hos ett företag i stark tillväxt.
Du kommer att jobba med godsmottagning, plock, inventering och speditionsbokning tillsammans med en kollega på ett mindre lager, i nära samarbete med inköparna. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper - du är strukturerad och noggrann men också flexibel i en ständigt föränderlig verksamhet. Lagarbete och lyhördhet är viktigt, men också att du jobbar självständigt i det dagliga och är beredd att ta initiativ och hitta förbättringsmöjligheter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Godsmottagning inklusive ankomstkontroll
Lagerplock och packning
Inventering, löpande och vid årsskiftet
Speditionsbokning i olika portaler
Hantering av reklamationer
Krav:
Flytande svenska, i tal och skrift
Kunna kommunicera på enklare engelska
Grundläggande kunskaper i Excel
Meriterande:
Vana av att jobba i ett affärssystem
Erfarenhet av kvalitetsarbete och ISO9001
Erfarenhet av reklamationshantering
Flytande engelska, i tal och skrift
Ytterligare språkkunskaper, t.ex. italienska, tyska, franska osv
Körkort