OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Framtiden är elektrisk och Shift Electric Mobility finns till för att driva denna hållbara utveckling framåt inom fordonsindustrin genom de eftermarkandstjänster vi tillhandahåller. Vi finns i fyra länder: Sverige, Danmark, Norge och Finland med vårt huvudkontor i Tenhult där också den här tjänsten utgår ifrån.
Vi erbjuder genom vår expertkompetens och våra servicenätverk teknisk support och reservdelar till våra kunder över hela Norden. Kunder som bedriver kollektivtrafik med elbussar för att säkerställa att deras verksamheter bedrivs med högsta möjliga tillförlitlighet.
Varför ska du överväga detta?
Här kan du göra verklig skillnad!
Hos oss är du inte bara en i mängden – du är en viktig del i vår resa mot en mer elektrifierad och hållbar framtid inom fordonsindustrin. Du kommer till en arbetsplats där vi uppmuntrar kreativitet och självständighet. Vi värdesätter ditt engagemang och uppmuntrar dig att arbeta med ständiga förbättringar. Vi tycker också om att ha roligt tillsammans genom olika aktiviteter som t.ex. kickoffer, julfester, tävlingar.
Vad ska du göra?
I rollen som lagerarbetare hos oss kommer du till stor del att arbeta med att hantera in- och utleveranser, inventering, transportbokningar, samt hantera reklamationer och returer. Du kommer att dagligen behöva hantera diverse truckar och det förekommer en del administrativt arbete 😉.
I rollen förväntas du även att kommunicera med tekniker, kundsupport, inköp och externa kontaktytor samt hantera diverse tullfrågor.
Det förekommer även tunga lyft.
Arbetstiderna är 07:00-16:00
Vem du är
För att passa in i den här rollen ser vi att du är självständig och kan ta eget ansvar för det arbete som behöver göras. Du behöver också vara strukturerad för att kunna säkerställa en kvalitet och spårbarhet i ditt arbete. Vi ser även gärna att du är en initiativtagande person som kan initiera arbete självständigt när det behövs.
Andra krav för tjänsten är:
Tidigare erfarenhet av lagerarbete.
Grundläggande datorvana, särskilt i Office-paketet (främst Excel).
Färdigheter i engelska både i tal och skrift.
Truckkort B1, B2, B4.
Har du följande så är det ett plus med det är inget krav 😉:
Erfarenhet av arbete med Warehouse Management Systemet "Ongoing."
Tidigare arbete med reservdelar inom fordonsindustrin.
Din ansökan
Skicka in din ansökan till oss så snart som möjligt genom att bifoga ditt CV. I den här rekryteringen kommer vi att tillämpa ett löpande urval så vi kan komma att stänga ner annonsen innan sista ansökningsdag har passerat. Sista ansökningsdag är den 8 okt.
Har du eventuella frågor kring tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Ida Torstensson, ida.torstensson@shiftemobility.com
Har du eventuella frågor kring rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare Rizah Ferati, rizah@northcastleab.com
Vill du veta mer om oss så hittar du mer information här https://www.shiftemobility.com