OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi efter vår nya fena på lagerhantering och administration till vårt centrallager i Göteborg. Du kommer att arbeta i ett litet team med närhet till chefer och andra funktioner på centrallagret. Tjänsten är i förändring och håller på att formas om till att innefatta både lagerarbete samt administration men även lättare monteringar hos kund.
Tjänsten
Du kommer att få arbeta självständigt, men mot gemensamma mål att varje dag göra våra kunder nöjda med rätt leverans i rätt tid.
Du kommer att hantera inkommande och avgående gods
Du kommer att plocka kundorder
Du kommer at ansvara för ordning och reda på lagret
Du förväntas aktivt delta i förbättringsarbete m.m.
Det kan förekomma enklare monteringsuppdrag av dispensers hos kunder.
Arbetstid är måndag-fredag 07:30-16.30.
Din profil
Vi söker dig som trivs med att arbeta i ett högt tempo och som vill ha ett rörligt arbete där ingen dag är den andra lik. Din fysik klarar med lätthet av lättare lyft, men även tyngre. Du gillar teamwork och att jobba efter mål. Du har förmåga att kunna planera och vid behov själv prioritera dina arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är händig samtidigt som du besitter en administrativ förmåga. Har du arbetat på lager tidigare så är det ett plus, men inte avgörande. Det viktigaste är din inställning till att vilja lära och att prestera!
Krav
Du har en gymnasieutbildning och har lätt för att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du har grundläggande IT kunskaper. Vi har krav på B-körkort samt truckkort A. Vi värdesätter ett positivt arbetsklimat med trevliga kollegor – det vill vi att du också ska göra!
Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bo Carlsson, centrallagerchef, på 0708641904. Ansökan görs via ansökningsknappen och tjänsten har tillträde omgående.
Har du frågor avseende rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Jill Lundström, HR-officer, på 0721906680.
Intervjuer kan hållas löpande under ansökningsperioden.