Lagerarbetare med administrativt fokus till Nässjö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Som lageradministratör hos vår kund kommer du att arbeta med allmänt lagerarbete såsom plock samt registrering av gods och godskontroll.

Vi söker dig som är driven, noggrann och lösningsorienterad. Du skall ha en känsla för detaljer samtidigt som du har lätt att få helhetssyn av vad som pågår på godsmottagningen.

Alla avdelningar arbetar med rotation och du kan komma att få fler arbetsuppgifter än ovan skrivet, därför är det viktigt att du är flexibel.

Du kommer till en början att gå bredvid en erfaren kollega som hjälper dig att lättare och snabbare sätta dig in i arbetet.

Om företaget

Vår kund ingår i en internationell koncern med placering i Nässjö. Mer information om kund ges vid intervjutillfälle.

Din profil

Vi ser med stor fördel att du har lagervana sedan tidigare alternativt arbetat med plock, godsmottagning eller liknande.

Vi söker efter en person som har en positiv inställning med vilja att göra ett bra jobb.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Start; 14 juli
Omfattning: Heltid, dagtid 07.00-16.00.
Lön: enligt ö.k.

Urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 juli 2014

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


17 december 2024

Lager och kontorsansvarig

Lager och kontorsansvarig

29 november 2024

27 november 2024