OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
Hörmann-koncernen är ett expansivt tyskt familjeföretag med internationell inriktning, som tillverkar och marknadsför byggprodukter.
Sedan starten 1935 har man tillverkat över 15 miljoner portar som levererats över hela världen. I 27 specialiserade fabriker i Europa, Nordamerika och Asien arbetar mer än 6000 medarbetare med utveckling och produktion av portar, dörrar mm. Huvudkontoret för den internationella Hörmann-koncernen är i Steinhagen i Tyskland.
Hörmann Svenska AB är ett helägt dotterbolag som sedan 1997 har huvudkontor och lager i Örebro. Vi har även regionkontor i Malmö, Jönköping, Göteborg, Linköping, Västerås, Stockholm och Gävle numer.
Vårt motto är "KVALITET UTAN KOMPROMISSER".
Nu söker vi Dig som uppskattar ordning och reda, en driven person som kan jobba både självständigt och tillsammans med andra.
Lagerarbete, reservdelsplock mm
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från att arbeta på ett lager, Du kommer att plocka reservdelar, Du hjälper till att lasta och lossa lastbilar som kommer till oss flera gånger under dagtid.
Truckkörning hör också till dina dagliga sysslor.
Vi söker dig som har en god känsla för effektivitet samtidigt som det är viktigt att du hanterar vårt gods med försiktighet, eftersom det är stora och kostsamma produkter.
Vi tror också att du har god datormognad, eftersom vår avsikt är att bredda rollen på sikt med lite administrativa uppgifter också.
Tjänsten kommer att börja som en bemanning, med rätt profil och rätt inställning kommer tjänsten att kunna övergå i en tillsvidareanställning.
Vi vill ha ett personligt brev från dig och en CV, snarast, dock senast tisdag 31/5 2016. Urval kan dock komma att ske under ansökningstiden.
Tillträde snarast, efter överenskommelse.
Arbetstid, måndag-fredag - dagtid.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till Pernilla Dawidson på Personalpoolen Mellansveriige AB, som arbetar med den här tillsättningen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001