OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Då det finns en långsiktigt behov så finns det goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Bravura söker en lagerarbetare till ett företag som främst arbetar med försäljning, support och service av produkter inom mätning. Företagets kunder är allt från företag inom bygg- och gruvbranschen till offentlig sektor och företag inom infrastruktur.
Du får veta mer om företaget vid ett första samtal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som lagersassistent arbetar du brett med varierande arbetsuppgifter. Du är den som ansvarar för in- och utleveranser samt säkerställer att det är ordning och reda på lagret. Vidare ansvarar du för att uppdatera lagersaldot i företagets lagerflödessystem, SAP. Du spårar leveranser och sköter administrationen kopplat till företagets uthyrningsaffär. I rollen ingår även att packa upp de gods som inkommer till lagret samt att paketera de ordrar som ska levereras till kunderna.
Rollen innefattar även brevhantering, inventering, support i logistikfrågor och beställning av material och förbrukningsartiklar till lager och kontor. Du hjälper även till med inkommande serviceformulär som kunderna skickar in.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Ansvarar för in- och utleveranser
• Paketerar gods och bokar frakt
• Support i logistikfrågor
• Hjälper till med beställningar av material till samtliga team
• Administration i SAP
• Behjälplig med inkommande serviceformulär
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande område
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och gör dig förstådd på engelska
• Meriterande om du är utbildad i transportfarligt gods, litiumbatterier
• Meriterande med erfarenhet av SAP
För att trivas i rollen motiveras du av att driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt och ser till att du har information som krävs för att utföra dina uppgifter. Du tar egna initiativ och motiveras av att påverka, utveckla och sätta igång egna projekt. Vidare ser du inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs och du trivs med varierande arbetsuppgifter. Slutligen är du noggrann i ditt arbete och har förmågan att skapa och hålla struktur.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund