Lagerförman KGs ägg

Arbetsbeskrivning

Lagerförman sökes till KGs ägg

Har du erfarenhet av lager och logistik och tidigare erfarenhet av ledarskap? Då kan du vara rätt person för oss! 

KG:s ägg är ett familjeföretag med en marknadsledande roll inom ägg och äggprodukter på den svenska marknaden. Vi saluför våra produkter inom varumärket Stjärnägg. Företaget har funnits sedan 1973 med huvudkontor i Linköping. KG:s ägg har idag 45 st anställda. Nu vill vi utöka vårt team med en Lagerförman som kan bidra med att arbetsleda vår lagerpersonal och effektivisera vårt lager.

Som Lagerförman hos oss kommer du framförallt att arbeta operativt och dina arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av att arbetsleda vår lagerpersonal, organisera dagliga lageraktiviteter, arbeta med godsmottagning, säkerställa utleverans till våra kunder samt agera som resurs i företagets arbete med att leda och optimera godsflödet.

Du kommer att ansvara för att verksamheten strävar mot uppsatta mål och nyckeltal inom säkerhet, kvalitet, produktivitet och kostnad, samt att arbetsuppgifterna utförs enligt gällande rutiner, regler och lagar. I rollen kommer det att ingå personalansvar över nio personer.

Vem trivs här?

Vi söker dig som har erfarenhet av lager och logistik sedan tidigare. Du ska trivas med att vara en del av verksamheten och lägga mycket tid på att vara ute på golvet. Vi vill att du ska ha ledarerfarenhet och en vilja att arbeta nära personalen.

 Är du en person som trivs bäst med en fartfylld vardag med många kontaktytor kommer du att platsa in hos oss. Det kommer finnas stora möjligheter till att vara med och påverka arbetet på lagret. Du kommer att fylla en stark funktion där arbetet mot meningsfulla mål och variation kommer att prägla vardagen. Är du en trygg person som vill bära ansvar samt arbeta med operativt ledarskap inom detta segment är detta ett arbete för dig. 

Truckkort krävs för rollen såsom körkort.

Flytande svenska i tal och skrift och god engelska i tal är en nödvändighet.

Denna rekrytering sker i samarbete med Badenoch & Clark. Badenoch & Clark är ett ledande internationellt rekryteringsföretag som finns på 14 orter med drygt 50 seniora konsulter i Sverige och som rekryterar top management, chefer och specialister till såväl privat som offentlig sektor.
Vi har verksamhet i 13 länder och grundades 1980. Badenoch & Clark ingår i Adecco group, ett Fortune 500-bolag. Mer information finns på www.badenochandclark.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt, dock senast den 27 november. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. 

Vid frågor kring rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Petra Myrinder på petra.myrinder@badenochandclark.se eller 020-15 18 18. Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta vår Kandidatsupport på 08-598 980 10.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare Heltid
  • Publicerat: 7 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Lageransvarig Kista

Lageransvarig Kista

14 november 2024

Förrådsansvarig

Förrådsansvarig

13 november 2024

13 november 2024