OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu 2 personer till ett av våra medlemsföretag.
Arbetet gäller måndag till fredag.
Arbetstiden är dagtid med start 07:00 eller 08:00.
Arbetstuppgifterna är följande:
Lagerhantering, packa upp och se till att allt finns i lagret
Orderplock, packa ordrar och skicka dem
Inventering av lager
Beställning av produkter
Som person behöver du vara:
Noggrann och punktlig
Läsa, skriva och kunna tala engelska. Svenska är meriterande men inget krav.
Kunna arbeta i grupp och i ett högt tempo
Bo i Västerås eller ha möjlighet att ta dig ut till arbetet.
Arbetstintervjun kommer först att ske digitalt via google meet sedan görs ett urval och man går vidare till en fysisk intervju.
Ansökan skickas till: info@allianskraft.se
Skicka med CV:t direkt i mailet med telefonnummer så att vi kan kontakta dig.
___
We are currently looking for 2 individuals to join one of our member companies.
The position is Monday to Friday.
Working hours are daytime, starting at either 07:00 or 08:00.
Job duties include:
• Warehouse management: unpacking and ensuring all items are stocked
• Order picking: packing and shipping orders
• Inventory management
• Product ordering
Requirements:
• Detail-oriented and punctual
• Ability to read, write, and speak English. Swedish is a plus but not required
• Able to work in a team and handle a fast-paced environment
• Reside in Västerås or have the ability to commute to the workplace
The interview process will start with a digital interview via Google Meet, followed by a selection for an in-person interview.
The application is sent to: info@allianskraft.se
Send the CV directly in the email with a phone number so that we can contact you.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Pernilla Carlsson
033-205100