OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi extra personal till vår Kundserviceavdelning på Servicekontoret i Göteborg. Som kundtjänstmedarbetare är du rösten utåt för Lagerhaus och ser till att våra kunder får bästa tänkbara service. Du hanterar support gällande orderhantering, leveranser, produktfrågor, reklamationer och returer samt övriga kundfrågor, främst via mail och chat.
Arbetsuppgifter
- Guida och hjälpa våra kunder via via våra inkommande kanaler
- Besvara frågor gällande bl.a. våra produkter, leveranstider och kundernas order
- Säkerställa att våra kunder och besökare får bästa tänkbara kundupplevelse, särskilt i de fall där det uppstått problem
Som person är du serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande. Du ser det som en självklarhet att alla våra besökare möts av en kundservice i världsklass. Du trivs med att jobba både ensam och i team, och eftersom du under vissa tider kommer arbeta själv i kundsupporten är det extra viktigt att du är en person med eget driv som gillar att ta mycket ansvar. Genom din personlighet och professionalism i kundmötet skapar du nöjda kunder som återvänder både online som till våra fysiska butiker.
Vi söker dig som
- Är en flexibel och en naturlig problemlösare.
- Har tidigare erfarenhet från service och administration, gärna inom kundtjänst.
- Har god datavana och lätt för att lära dig nya system. Erfarenhet från kundservicesystem är meriterande.
- Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Kunskap inom de övriga nordiska språken är meriterande.
Övrigt
Tjänsten är en visstidsanställning på 25% mellan 2022-10-10 till 2022-11-20 och 50% mellan 2022-11-21 till 2023-01-31, eller enligt överenskommelse. Placering är på vårt Servicekontor i Göteborg. Helg och kvällar förekommer. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Maria Åkfors, Digital Kundupplevelse (maria.akfors@lagerhaus.se). Frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta Louise, HR (louise.alemyr@lagerhaus.se).
Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med unik design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 38 butiker i Sverige, 5 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av ägarkonstellation som består av nuvarande VD Jerker Levin, Göteborgsbaserade investeringsbolaget Goodfellows Ventures samt familjen Yngvesson.
Förutom att erbjuda våra kunder heminredning med wow-faktor, prisvärda produkter och trendiga detaljer ser vi på Lagerhaus det som vår uppgift att skapa mer glädje i vardagen. För att nå hit drivs organisationen av nyfikna, engagerade och glada medarbetare. Vår framgång skapas av att alla jobbar tillsammans!
Join our happy place!