OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du är en positiv person som tycker om att se till så att det blir rätt?! Har du har en mycket hög servicekänsla och kan prioritera och organisera ditt arbete och vill utvecklas på CWS? Är du bra på att kommunicera via telefon och mail? Då kan detta arbete vara helt rätt för dig.
På lagret arbetar du med att tillhandahålla en effektiv, korrekt och trevlig service till våra kollegor i bolaget.
I lagerarbetet ingår att:
Ta emot ankommande gods.
Registrera arbetsorder som kommer via telefon, mail, CRM-system och att plocka, packa och sända det beställda till interna och externa kunder.
Ta emot kollegors frågor via telefon och ansvarar för att informationen i både vårt produktions- och CRM-systemen är uppdaterad och korrekt.
Kontakt med våra internationella kollegor och centrallager i Europa.
Rapportera statistik.
Göra inköp av produkter nationellt och internationellt
Göra och sammanställa lagernivåer
Vara med i det dagliga kring packning av turer för våra chaufförer mattor och hygien.
Ett nära samarbete med kollegorna på våra anläggningar runt om i Sverige, produktions- och försäljningsteamen är mycket viktigt och ett proaktivt arbete görs genom att hålla en kontinuerlig kontakt med kollegorna för att identifiera potentiella serviceproblem för att på så sätt undvika leveransproblem och om de uppkommer kunna lösa dem snabbt och effektivt.
Din profil
För att passa i rollen har du
Minst gymnasieutbildning eller motsvarande.
Hög datavana, gärna arbetat i något CRM-system (t ex Salesforce.com) och något produktionssystem.
Erfarenhet av arbete på ett lager.
Truckvana och truckkort.
Eftersom arbetet innebär mycket telefonkontakt och mailande måste du både tala och skriva svenska obehindrat samt mycket goda kunskaper i att kommunicera på engelska.