OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta med kroppen och söker en rolig arbetsplats som präglas av engagemang och teamwork? Om du trivs i en bred roll där du får arbeta administrativt såväl som praktiskt, då kan det här vara rätt roll för dig! Sök tjänsten som Lagerkoordinator redan idag - vi arbetar med löpande urval
OM TJÄNSTEN
Team Guardab är ett familjeägt företag som idag är ett av Stockholms ledande säkerhetsföretag. De är experter på inbrottsskydd och arbetar mot bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, privatpersoner och entreprenader. De strävar efter att skapa trygga, säkra miljöer och arbetar med hela processen från förfrågan till färdigt montage. Kontoret och lagret ligger på Tyresö och består av 10 personer och din närmsta chef kommer vara Team Guardabs vice VD. Team Guardab växer och söker därför en ny stjärna.
I rollen som lagerkoordinator kommer du att få kombinera det praktiska med det administrativa. Du kommer ha daglig kontakt med dina kollegor på kontoret och montörerna. Du kommer att introduceras in i en välkomnande miljö och erbjuds upplärning och stöttning från dina kollegor.
Du erbjuds
* En trivsam och familjär arbetsplats med en öppen och lättsam stämning bland alla medarbetare
* Ett attraktivt friskvårdbidrag
* En varierande roll med mycket eget ansvar
* Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan
* Ett givande och socialt arbete
ARBETSUPPGIFTER
Din dag börjar 7:00 på lagret där du kommer att ansvara för att lasta montörerna. När detta är klart kommer du att sitta med mycket administrativt arbete och några timmar om dagen kommer gå åt kontorsarbete. Under dagen kan det spontant dyka upp arbetsuppgifter tex. lättare servicearbeten ute hos kund eller hjälpa till med installationer.
I rollen som lagerkoordinator kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att ha koll på lagret. Du kommer att vara projektledarnas och montörernas högra hand. Rollen är mycket varierad och utöver detta kommer du även arbeta med att:
* Koordinering av lager
* Ta emot leveranser
* Administrativa uppgifter så som lägga upp arbete för montörer och bokning av montage
* Avstämningar med projektledare
* Lättare servicearbeten ute hos kund
Tjänsten passar dig som letar efter en bred, social och varierande roll. Du är lösningsorienterad, stresstålig, händig och är bekväm med att tunga lyft i rollen förekommer. Du trivs med att arbeta på plats och är okej med att arbetsuppgifter kan dyka upp spontant under dagen.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning
- Har B-körkort
- Grundläggande kunskaper i Officepaketet
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du också har truckkort (BE).
För att både lyckas och trivas i rollen krävs det att du är som person:
* Strukturerad
* Självgående
* Kvalitetsmedveten
* Samarbetsinriktad
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 7-16. På plats
* Placering, Tyresö
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Team Guardab här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231