OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb-ID
122302
Jobbeskrivning
Just nu söker vi efter en lagermedarebetare för kunds räkning i Göteborg. Har du erfarenhet av tidigare lagerarbeten där du även jobbat på band? Är du en person som gillar att vara med och påverka? Då är det just dig vi söker! Stämmer detta in på dig eller känner du någon som stämmer bra in på denna profil. Ansök redan idag eller tipsa en vän.
Vi söker både tillsvidaretjänster och sommarjobbare. Om du är en student så passar våra sommartjänster perfekt för dig, det finns även då möjlighet att jobba extra efter sommaren.
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse eller inför sommarsäsongen.
Ort: Göteborg
Arbetstider: Dag, kväll eller natt, beroendes på pass.
KOMPETENSKRAV
- Gymnsieexamen
- Behärskar svenska i tal och skrift
MERITERANDE
- B-körkort
- Truckkort
- Tala och skriva engelska
- Tidigare erfarenhet av att jobba på lager
DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen som lagermedarbetare kommer du att arbeta med högt tempo i ett team av driftiga medarbetare. Du kommer ha ansvar för inkomna varor sorteras och registreras i ett internt system samt placeras rätt i lagrets hyllor. Arbetet förläggs under dygnets alla timmar fördelat utöver tre pass; du kommer jobba under ett av passen regelbundet eller skifta mellan olika pass.
OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är ett bolag som verkat i många år och är ett igenkänt varumärke i området. Företaget tar heder i sin noggrannhet och fokus på kvalité i sina produkter och tjänster.
Företaget har sitt huvudkontor i Stockholm och finns även representerade i andra städer runtom i Sverige, som tex. Göteborg. Den här tjänsten är för att stärka upp teamet i Göteborg då företaget växer.
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du har en gymnasiexamen, meriterande om du har något års lagererfarenhet där du också kört truck. Det är viktigt att du som person är noggrann, punktlig och klarar av att jobba i högt tempo! Det är viktigt att du som person är ansvarstagande och gillar att arbeta hårt när det behövs.
OM OSS
Som anställd på Reko Consulting kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Reko Consulting får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Reko arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Reko för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.