OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som har erfarenhet av lagerarbete och är intresserad av möjligheten att arbeta på lagret hos Europas ledande aktör inom optikbranschen finns nu möjligheten att söka tjänsten som lagermedarbetare på Synsam. Arbetsuppgifterna består av orderplock av glasögon och linser. Vi ser fram emot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Sedan 2015 har Synsam genomfört en transformation av hela sitt erbjudande och har med en hög grad av digitalisering och andra innovativa koncept drivit en tillväxt som är bland de högsta i Europa. Deras kunder är alltid i fokus och de har ett tydligt integrerat hållbarhetsperspektiv genom hela sin värdekedja. Synsam korades till Sveriges mest hållbara optiker i Sustainable Brand Index 2019 och 2020. Vi söker nu lagermedarbetare på heltid till deras lager i Hagalund.
Arbetsuppgifter
- Plockning: (plock av kundorder) är första delen av expedieringen och är manuellt där plocklista skapas och skrivs ut, du följer listan och plockar de varor som finns listade där med hjälp av en plockvagn och penna.
- Packning: Efter att varorna har plockats, överförs de till packstationen för att färdigställa kundordern. Du verifierar varorna mot den elektroniska lagerhanteringsapplikationen med hjälp av en handscanner. När alla varor har verifierats, skapas transportetiketter och ordern expedieras.
- Slutligen sorteras de färdigpackade order på olika platser baserat på angivna kriterier. Denna process möjliggör en effektiv och strukturerad hantering av kundorder från plockning till färdigpackning och sortering.
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Har minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande verksamhet på heltid
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av standardiserad verksamhet
- Erfarenhet av verksamhet i pågående förändring
- Erfarenhet av E-handel
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Lagspelare
- Noggrann
- Strukturerad
- Resultatinriktad
- Problemlösande
- Kulturbärare
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231