OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
En av våra kunder som ligger strax utanför Ulricehamn behöver omgående din hjälp!
Arbetsuppgifter:
- Plock och pack av utgående order.
- Ta emot ankommande gods.
- Räkna av och sortera in på hyllor och lager.
- Hantera inkommande returer.
I tjänsten ingår det att städa och att hålla snygg ordning på lagret.
Din profil
Du är en självgående person som kavlar upp ärmarna och hugger i och tycker om att få saker gjorda.
För dig är det självklart med noggrannhet, effektivitet i arbetet och att du har en positiv inställning.
Du läser och talar flytande svenska då arbetsinstruktioner och säkerhetsinstruktioner sker på svenska.
Om tjänsten
Tjänsten är en anställning hos Boge Kompetens med vår kund som arbetsplats.
Uppdraget avser heltid, dagtid, för kortare period med start omgående.
Möjlighet för mertid finns längre fram.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om oss
Boge Kompetens AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal.
Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden.
Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder.
Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.
Vi arbetar med hjärtat!
Kontaktpersoner på detta företaget
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430
Bemanningsansvarig Åsa Andersson
0321-53 14 71