OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
En av våra kunder i Ulricehamn behöver nu din hjälp!
Arbetsuppgifter:
- Plock och pack av order.
- Räkna av och sortera in på hyllor och lager.
- Hantera inkommande returer.
I tjänsten ingår det att städa och att hålla snygg ordning på lagret.
Vår kund är lokaliserad i Ulricehamn och tjänsten gäller ett kortare uppdrag med start i slutet augusti. Sträcker sig fram till slutet av oktober, med chans till förlängning.
Din profil
Du är en självgående person som kavlar upp ärmarna och hugger i och tycker om att få saker gjorda.
För dig är det självklart med noggrannhet, effektivitet i arbetet och att du har en positiv inställning.
Du läser och talar flytande svenska då arbetsinstruktioner och säkerhetsinstruktioner sker på svenska.
Om tjänsten Tjänsten är en anställning hos Boge Kompetens med vår kund som arbetsplats.
Uppdraget avser heltid, dagtid, för kortare period med start i slutet av augusti.
Möjlighet för mertid finns längre fram.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om oss
Boge Kompetens AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal.
Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden.
Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder.
Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.
Vi arbetar med hjärtat!
Kontaktpersoner på detta företaget
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430
Bemanningsansvarig Åsa Andersson
0321-53 14 71