OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del i ett växande bolag med ett stort fokus på hållbarhet och återanvändning? Är du noggrann, lösningsfokuserad, har lätt för att lära, är lyhörd och gillar att arbeta tillsammans med andra? Är du driven, engagerad och tillgänglig 40 timmar/vecka under de närmsta månaderna? Perfekt, då ska du söka den här tjänsten!
Vi på Recycling Partner AB (www.rp.se) säljer och köper återanvänd kontorsinredning. Vi är belägna på Uthamnsvägen 4 i Södertälje där vårt showroom, lager och tapetserarverkstad finns.
Vi söker nu 2 st kollegor som ska arbeta på vårt lager under 2-3 månader, för rätt person finns sedan möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifterna består av alla på lager förekommande arbetsuppgifter. Bland annat innebär tjänsten att gå igenom inkommande möbler, funktionstesta, packa på pall och ställa på lagerplats i ställage. Vårt lager finns i Södertälje Södra, i närheten av Södertälje hamn. Arbetstiderna är mellan 8-17 på vardagar.
Vi ser gärna att våra nya kollegor är bosatta i närheten av Södertälje och har följande:
Personliga egenskaper
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift (krav)
Hög arbetsmoral
Noggrann
Självgående
Positiv och lösningsorienterad
Serviceinriktad och social
Bra fysik då vissa arbetsmoment är tunga
Meriterande
Truckkort med behörighet A och B
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
Tidigare erfarenhet av att arbeta med kontorsmöbler
B-körkort
Vi erbjuder
Möjlighet att utvecklas i och med ett växande företag
Trevliga kollegor med flerårig kunskap
Chans till vidare arbete hos företaget
Arbetsuppgifter och en företagsidé att vara stolt över
Skicka din ansökan via e-mail till camilla@rp.se och märk ansökan med: Lagerarbete
Endast ansökningar med bifogat CV och en kort summering av varför du söker jobbet och vad just du kan bidra med, kommer läsas igenom. Ansökningarna hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.