OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Legitimerade läkare sökes till KRY för hel- eller deltidsarbete!
Kvalifikationer:
- Du är legitimerad läkare med minst 6 månaders erfarenhet av tjänst inom primärvården efter AT.
- Du arbetar evidensbaserat och är skicklig i ditt bemötande.
Vi erbjuder:
- En möjlighet att träffa många patienter.
- En arbetsmiljö där du slipper tidskrävande administration.
- En möjlighet att vara med och förändra hur primärvården fungerar.
- En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av KRYs digitala vård genom feedback och idéer till vårt tekniska team.
- Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall.
- Stor flexibilitet: Du har möjlighet att arbeta varifrån du vill och du väljer själv om du vill arbeta heltid eller deltid. Varje läkare har kontakt med en handläggare och du väljer själv enkelt vilka pass du vill arbeta genom ett digitalt verktyg. Arbetet sker via KRYs tekniska plattform (app eller web-browser). Du kan vara anställd eller fakturera från eget bolag.
Varje läkare som börjar på KRY genomgår en gedigen on-boarding innefattande hur man arbetar digitalt, hur man använder KRYs plattform och våra medicinska riktlinjer. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan här. Vid frågor vänligen kontakta Louise Källén louise@kry.se eller (https://kry.se/for-lakare/) klicka här (https://www.kry.se/for-kliniker/)för att läsa ännu mer om vad det innebär att arbeta som läkare hos oss!
Om KRY:
KRY är en e-hälsotjänst som möjliggör säkra videomöten mellan läkare och patienter. Vården till patienter i Sverige bedrivs genom det helägda dotterbolaget Digital Medical Supply Sweden AB. Digital Medical Supply AB lyder under Socialstyrelsens föreskrifter samt IVO:s tillsyn och omfattas bl.a. av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen. För mer information om KRY besök gärna: https://www.kry.se/for-klinike... (https://www.kry.se/for-kliniker/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Konstantin Bitsakis