Läkarsekreterare

Arbetsbeskrivning

Onsala vårdcentral LÄKARSEKRETERARE, heltid tillsvidareanställning Arbetsuppgifter: Som läkarsekreterare hos oss på vårdcentralen arbetar du med sedvanliga sekreteraruppgifter.I tjänsten ingår även kassa och receptionsarbete. Kvalifikationer: Du som söker skall ha utbildning i vårddokumentation/läkarsekreterar-utbildningen och goda allmänna IT- kunskaper.Vana vid att arbeta i System Cross är meriterande.Du måste kunna arbeta självständigt och vi värdesätter om du är initiativrik, har lätt för att samarbeta och har en utpräglad servicekänsla.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Tillträde: Efter överenskommelse Välkommen med Din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Landstinget Halland
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 mars 2007
  • Ansök senast: 30 mars 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010