OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att:
• Kontakter med nationella och internationella kunder
• Planera och boka resor, hantera utlägg samt reseräkningar och kontering av fakturor
• Allmänt förekommande administrativa uppgifter såsom:
• Ta emot dokument
• Svara telefonsamtal/mail
• Arkivdokument
• Uppdatera dagordningen
Vi söker dig som har:
- Hög grad av integritet och diskretion
- God datorvana inklusive mycket goda kunskaper i Microsoft Office-programmen
- Mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Som person är du positiv, serviceinriktad och strukturerad. Du är van att samarbeta, såväl som att ta egna initiativ och arbeta självständigt och proaktivt. Du är flexibel och van att arbeta med flera olika uppdrag samtidigt.
Vi är ett litet företag som hyr läkartjänster till sjukhusen samt vårdcentraler i Sverige och Norge.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Ali Madhloom
0700911060