OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Södra Älvsborgs Sjukhus, AKUTVÅRDCENTRALEN (AVC) Akutvårdcentralen vid Södra Älvsborgs Sjukhus i Borås är en stor arbetsplats med cirka 100 anställda och nästan 50 000 besök om året, varav hälften är primärvårds-patienter.Sekretariatet ansvarar för patientadministrativa rutiner, kassahantering och utskrift av vårddokumentation.Denna funktion upprätthålls dygnet runt.Önskeschema enl poängmodell.Helg-,kvälls- och nattjänstgöring ingår. Arbetsuppgifter Du får ett omväxlande och stimulerande arbete.Utskrift av medicinsk dokumentation kassa- och receptionsgöromål samt utvecklings- och förändringsarbeten i team ingår i arbetsuppgifterna.Kvalifikationer Vårddokumentationsutbildning.Några års erfarenhet som läkarsekreterare.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Vi söker dig som är serviceinriktad och stresstålig, har god samarbetsförmåga samt kan arbeta på ett flexibelt och självständigt sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Direkt 033-616 32 00
Nås via sjukhusets växel 033- 616 10 00
HR-specialist Marianne Albinson
033-616 28 61
HR-specialist Anna-Carin Gustafsson
033-616 24 29
HR-direkt
033-616 32 00
Vårdförbundet, nås via sjukhusets växel
033-616 10 00
HR-specialist Marianne Albinson 033-616 28 61
Läkarchef Zoltan Fekete
vx 033-616 10 00
Omvårdnadsutvecklare Maria Glemfelt
033-616 52 96
Anna-Carin Gustafsson, HR-specialist
033 - 616 2429, hr-direkt.sas@vgregion.se