Landshypotek söker medarbetare till säljsupport

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN

Landshypotek Bank söker en medarbetare till inlåningen på Säljsupport. Säljsupports huvudsakliga roll är att stödja affären genom att hjälpa kundansvariga runt om i landet i deras arbete. Tjänsten är en heltidstjänst med placering i centrala Linköping i Landshypoteks nyinredda och anrika lokaler. Kontoret är familjärt och hushåller förutom säljsupportsavdelningen även en kundtjänst samt ett antal kundansvariga.

ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på inlåningen kommer du bland annat att arbeta med hantering av kundfrågor som rör till exempel medlemskonton och återbäring. Tjänsten innebär även att hantera administrativt arbete rörande sparkonton, omsättningar, låneskydd, extraamorteringar samt autogiro m.m. Vidare förväntas du bidra i det ständiga arbetet med att förbättra Landshypoteks rutiner och processer samt bidra till utveckling av Landshypoteks olika system genom att delta i kravarbete samt acceptanstester.

Andra ansvarsområden är:

Att ingå i spar- och låneadministrationens stödfunktion mot kundansvariga. Rollen innebär även att vid hög arbetsbelastning på säljsupport stötta övriga områden.

Att ständigt agera professionellt och i enlighet med de lagar och regelverk som finns.

VI SÖKER DIG SOM
Har en akademisk examen inom ekonomi eller annan relevant utbildning. Du förväntas också ha erfarenhet från tidigare arbete inom bank- eller finanssektor. Har du jobbat med bankredovisning exempelvis är det ytterst meriterande. Du bör ha erfarenhet av redovisning och även kunskaper i- eller erfarenhet av SAP.

Som person är du noggrann men snabb och kan jobba självständigt. Det är viktigt att du är servicemedveten och samarbetsvillig då du kommer ha många kontakter internt. Det är också viktigt att du kan uttrycka dig väl i det svenska språket både skriftligt och muntligt. I detta arbete är det A och O att du är skärpt och uppmärksam för att saker och ting ser rätt och riktiga ut. Stresstålighet är också viktigt då det periodvis blir högre arbetsbelastning.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail lin03@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

START: Snarast, enligt överenskommelse

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, tillsvidare

UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider

PLATS: Linköping

URVAL: Sker löpande

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer på under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Landshypotek är ett medlemsägt låneinstitut för jord- och skogsägare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55 013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506
Rebecca Berg

Karolina Knutsson

Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt

Martin Danielsson

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024