OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Växjö söker vi omgående en person som vill arbeta på timmar med sedvanligt ekonomiarbete. Vi söker dig som är fast rotad i Växjö med omnejd och som långsiktigt vill ha ett arbete inom löpande redovisning, in- och utbetalningar och fakturering. Du kommer att arbeta i M3 systemet därför ses det som extra meriterande om du har erfarenhet av det. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
Din profil
Vi söker dig som har minst ett par års praktisk erfarenhet inom redovisning, bokföring och leverantörsfakturor med mera. Du är en duktig administratör och har god struktur i ditt arbete. Vidare är du datorvan och behärskar Excel. Du är noggrann, lojal och flexibel med arbetstider. Du kan arbeta på timmar och ser detta som ett långsiktigt uppdrag.
Start: November
Arbetstider: Varierande,
Lågsäsong oktober-mars cirka 5-10 timmar/vecka.
Högsäsong mars-oktober cirka 15-20 timmar/vecka.
Välkommen med din ansökan till www.maxkompetens.se!
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638