Långt uppdrag som Ekonomi- och projektadministratör i Lund

Långt uppdrag som Ekonomi- och projektadministratör i Lund

Arbetsbeskrivning

För vår kund i Lunds räkning söker vi nu en trevlig och serviceminded ekonomi- och projektadministratör för ett minst 12 månader långt uppdrag med start den 15 augusti 2022. Är du den person vi söker tror jag att vi kan erbjuda ett omväxlande och självständigt arbete i en stimulerande miljö!

Uppdraget är på heltid och du kommer att ha din anställning hos oss på Jefferson Wells men tillbringa dina dagar ute hos vår kund på deras fräscha kontor nära centralstationen i Lund.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att dels fungera som ett administrativt och ekonomiskt stöd till chefer och projektledare, men också att vara en samordnande administrativ support för kontoret i stort.

​​​​​​​

Om tjänsten



Som administrativt och ekonomiskt stöd kommer du att arbeta med att följa upp och säkerställa den ekonomiska styrningen av projekten. Du kommer att ha mycket kontakt med olika samarbetspartners och projektfinansiärer och i tjänsten ingår det att vara ett stöd i samband med ansöknings-, offert- och kontraktshandläggning samt vid fakturering och ekonomiska sammanställningar.

I arbetsuppgifterna ingår även service, administration, viss teknisk support och praktisk hantering av ärenden kopplade till kontoret samt andra lokalrelaterade frågor. Du kommer att vara kontaktperson och kravställare mot fastighetsägaren i lokalrelaterade frågor och du kommer också att arbeta med att planera och genomföra olika mindre sociala arrangemang på kontoret.

Din profil



Vi söker dig som har akademisk utbildning i företagsekonomi och dryga 1 års arbetslivserfarenhet inom ekonomiadministration, som controllerassistent eller motsvarande. Du är en van datoranvändare och arbetar obehindrat i de olika MS Office programmen. Du har alltid både gillat och haft lätt för att lära dig nya system, program och digital teknik och du supporterar gärna kollegor som har bekymmer med det tekniska. Du uttrycker dig väl, i tal som skrift, på både svenska och engelska.

Som person är positiv, driven och arbetar självständigt med stort eget ansvar för uppgifterna som ligger på ditt bord. Rollen kräver att du är noggrann, har en genuin känsla för service och en mycket god samarbetsförmåga. Som person snarare triggas än störs du av att du att du kan komma att behöva prioritera om din dag beroende på vad som händer.



Varmt välkommen med din ansökan!



Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


21 november 2024