OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Support i kundtjänst
Vi söker kundtjänstmedarbetare med en hög servicekänsla, som har förmågan att kunna sätta sig in i kundens behov, erbjuda lösningar – och gärna lite mer!
Vår kund är belägen i Göteborg och behöver nu utöka med ett antal studenter i sitt team i sin kundfront gentemot privatkunder. Din uppgift kommer att bli att besvara inkommande kundsamtal via telefon , ge råd, support och god service vid hantering av olika ärenden, samt återkomma till kunden med uppföljningssamtal om detta behövs. Vi vill alltid överträffa kundens förväntningar genom att leverera en kundupplevelse i världsklass.
TJÄNSTEBESKRIVNING
Arbetet innebär att ge support för ärenden inkommande via telefon eller ärendehanteringssystemet. I huvudsak ska du stötta kunden i Telekomrelaterade ärenden genom att supportera och erbjuda lösningar. Du analyserar problemet och tar de åtgärder som behövs för att kunden ska komma igång med sin tjänst igen.
Vår kund har öppet årets alla dagar, vilket innebär både dag-, kväll- och helgarbete. Uppdraget börjar 4 maj med 4 veckor betald utbildning på heltid och arbetsplatsintroduktion. Vad vi i gengäld vill ha är din kunskapshunger, intresse för försäljning och din problemlösningsförmåga. Din placering blir i ett av våra Flexteam som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och med starkt fokus på nöjda kunder och kvalitet i samtal. Du kommer få kontinuerligt uppföljning av såväl försäljning som personlig effektivitet och kundnöjdhet.
I dina arbetsuppgifter kommer det även ingå att etablera goda kundkontakter, lyssna av kundens behov, hjälpa kunden rätt och lösa deras problem.
Uppdragsgivare: Proffice
Ort: Göteborg
Omfattning: timanställning/extra
Sista ansökningsdag: 2015-09-15
För information: Rekryteringsansvarig, Fatu Lönnberg, fatu.lonnberg@proffice.se
Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har minst 3-års gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av support, kundservice, merförsäljning och telefonvana. Vi tror att du har en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska och mycket god datavana. Du känsla för service och ett intresse för att hjälpa människor. Som person är du ansvarsfull och tycker om försäljning och att lösa kundens problem. Du trivs när det är ett högt tempo och har en stark teamkänsla.
Vill du komma in i ett härligt team där du får möjlighet att utvecklas både som person och inom service och försäljning kommer det här arbetet att passa dig som handen i handsken!
Innan start så kommer du få en gedigen utbildning på tre veckor. Utbildningen startar 21 september 2015 och givetvis får du betalt under utbildningsveckorna. För att bli aktuell krävs det att du kan närvara hela utbildningsperioden.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan redan idag på www.proffice.se
FÖRETAGSBESKRIVNING
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren