OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du har tidigare erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete och är intresserad av att ta nästa kliv i karriären kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Eller har du kanske alltid har varit lite nyfiken på hur det skulle vara att jobba på Securitas? Nu har du chansen att bli en del av teamet som arbetar som Larminläggare på Securitas kundtjänst i Malmö. Hos Securitas blir du en del av en verksamhet där alla tillåts att vara den man är och där alla delar samma engagemang: att skapa trygghet i samhället.
OM TJÄNSTEN
Rollen som Larminläggare innebär ett tätt samarbete med kunder (både slutkunder och installatörer), säljare och våra platskontor runt om i landet. På Securitas vill man vara bäst i sin bransch och i rollen som Larminläggare kommer du ha en stor påverkan på detta genom att vara i dialog med bland annat installatörer och samarbetspartners.
Tjänsten passar dig som drivs av att jobba med andra och vilja göra ditt absolut bästa varje arbetsdag. Hos Securitas arbetar man med att få människor att känna sig trygga varje dag och varje natt – i denna roll erbjuds du möjligheten att skapa denna trygghet såväl internt som externt.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Samla in, förbereda och säkerställa information inför nya driftsättningar. Till exempel kan det vara information om aktuell larmanslutning, kontaktuppgifter och önskade larmåtgärder
- Vara behjälplig för kunder och tekniker vid driftsättning av larm
- Administrera ändringar av befintliga larmanslutningar
- Via mail och telefon bistå med information samt vara behjälplig privat- och företagskunder i frågor som berör larmanslutningar och driftsättningar
- Utföra dokumentation, uppföljningar och kontroller kopplat till larmanslutningar och driftsättningar
VI SÖKER DIG SOM
- Har gymnasial utbildning
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväg i tal som skrift
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt samt med kundsupport
Utöver detta lägger vi stor vikt vid dina personliga kompetenser, som person tror vi att du är:
* Ansvarstagande
* Service-minded
* Har god samarbetsförmåga
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, långsiktigt behov med ambition att anställas av Securitas
* Placering: Malmö (Agnesfridsvägen)
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden.
Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231