Larmcentralen söker ny medarbetare till installatörssupporten

Larmcentralen söker ny medarbetare till installatörssupporten

Arbetsbeskrivning

Inom den Svenska larmcentralsorganisationen är vi cirka 200 medarbetare som ansvarar för hanteringen av ca 80000 anslutningar, ett stort antal kamerainstallationer och en mängd olika service-/ jouruppdrag. Vi har som mål att ständigt ligga i framkant, leda utvecklingen samt bidra till en säker och stabil drift för våra kunder. En effektiv larmcentral kännetecknas främst av korta svarstider, korta larmhanteringstider samt ett trevligt och professionellt bemötande. Larmcentralerna är under kraftig tillväxt och har många spännande utvecklingsområden för framtiden. Operation Monitoring Centra ingår i den Svenska ledningsgruppen.

Tjänsteställe: Västberga Allé 11, Hägersten

Varaktighet: Tillsvidare 

Arbetstider: Helgfria vardagar 09:00 - 17:30

Tillträde: Omgående

Arbetsuppgifter:  Vi välkomnar dig till ett team med trevliga och drivna kollegor. Som medarbetare på installatörssupporten kommer du att vara en viktig kontaktyta mot larminstallatörer, kunder och kollegor vilket ställer krav på en hög servicenivå och ett bemötande du och dina kollegor alltid kan vara stolta över.  Du kommer att ha fokus på våra larminstallatörer för att ge dem förstklassig service i samband med driftsättningar, nyupplägg, ändringsanmälan eller felsökningar. Du kommer även välkomna och administrera våra larmkunder, upprätta och uppdatera larminstruktioner, hantera avtal, utföra registervård och hantera reklamationer. Det är därför viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift och att du känner dig bekväm med att någon gång ibland tala engelska. Kundbesök kan förekomma. 

Kvalifikationer: För att trivas i rollen behöver man vara serviceinriktad, gilla utmaningar samt ha eget driv att aktivt söka information när situationen så kräver. För att lyckas i rollen krävs det att du är självgående och kan på ett ansvarstagande och innovativt sätt fatta egna beslut när situationen kräver det. Vi ser även att du är noggrann och bekväm med att jobba med dator och telefon som dina främsta arbetsredskap.

Vi söker dig som har stort tekniskt intresse och är genuint intresserad av att hjälpa andra människor. Du tycker att det är roligt att skapa relationer med samarbetspartners, kunder och kollegor och lägger stort fokus på service, säkerhet och administration.

Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet inom säkerhetsbranschen och har erfarenhet av administrativt arbete, larm och larmhantering samt även viss kunskap om larmanläggningar.  

Sök tjänsten via Hemsidan/Jobba hos oss, ej via mejl. Urval av kandidater kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan och löneanspråk idag!

Vi vill ha din ansökan snarast dock senast: 2020-11-05


Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 000 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avarn Security Systems AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2020
  • Ansök senast: 5 november 2020

Liknande jobb


10 oktober 2024