OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du brinner för att ge förstklassig service till kunder och administration är du en fena på! Att arbeta metodiskt och strukturerat kommer som en självklarhet, för visst är det helt enkelt det mest effektiva sätt? Securitas är företaget som är ledande inom säkerhet och varje dag, över hela världen, får Securitas vardagshjältar andra människor att känna sig trygga – och nu kan du bli en av dem!
OM TJÄNSTEN
Som larminläggare hos Securitas kommer du arbeta i en mångsidig roll där den ena dagen inte är den andra lik. Avdelningens huvuduppdrag är att samla in och administrera all nödvändig information som berör anslutning av nya larm samt revidering av befintliga. Förutom kontakten med Securitas privat- och företagskunder, har du i den här rollen täta samarbeten med övriga avdelningar inom bolaget och inte minst med Securitas samarbetspartners.
Du erbjuds
* En gedigen introduktion där du initialt får gå bredvid en mer erfaren kollega för att sedan successivt börja arbeta mer självständigt.
* Bli en del av en gemenskap och ett team där alla hjälps åt, stöttar varandra och tillsammans arbetar för att erbjuda trygghet och säkerhet till sina kunder
ARBETSUPPGIFTER
* Samla in, förbereda och säkerställa information inför nya driftsättningar. Till exempel kan det vara information om aktuell larmanslutning, kontaktuppgifter och önskade larmåtgärder
* Vara behjälplig till kunder och tekniker vid driftsättning av larm
* Administrera ändringar av befintliga larmanslutningar
* Via mail och telefon bistå med information samt vara behjälplig privat- och företagskunder i frågor som berör larmanslutningar och driftsättningar
* Utföra dokumentation
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har minst 2 års erfarenhet av att jobba med kundservice
* Trivs med att ha mail och telefon som främsta kommunikationsredskap
* Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska
* Har god datorvana då du kommer administrera och koordinera information i flertalet interna system
* Är svensk medborgare
För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag, varvid du måste vara ostraffad.
Som person är/har du
* Noggrann
* Strukturerad
* God samarbetsförmåga
* Personlig mognad
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
* Placering: Malmö, Jägersro
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Sista ansökningsdag är 14 mars.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231