OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Larmoperatör till Felanmälan i Uppsala. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot inkommande samtal från kunder och besvara mejl. De ärenden som kommer in kan röra sig om tekniska fel på exempelvis betalautomater eller fel på utrustningen i våra garage. En del ärenden måste du själv administrera och lösa.
För att klara av arbetet gäller det att du är van att arbeta under stress och kan hantera kunderna på ett professionellt sätt och hålla en hög servicenivå. Då en del av samtalen kommer från irriterade personer är det viktigt att du är trygg i dig själv, lugn och har stort tålamod.
Vi tror att du tidigare har haft ett liknande arbete och att du har en mognad som person. Du är noggrann, självständig, har lätt för att samarbeta med andra och är flexibel med arbetstider. Vidare är det viktigt att du har god datavana, en bra och tydlig telefonröst samt har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Det är även viktigt att du talar och förstår engelska.
Arbetstider
Vi tar emot samtal mellan 06:30-22:00 (lör 09-21, sön 10-21) så det är viktigt att du kan arbeta mellan dessa tider.
Detta är ett "sommarjobb" men med möjlighet för ytterligare arbete i höst. Det innebär att vi erbjuder jobb vid arbetstoppar, sjukdom och ledighet för ordinarie personal.
Kontaktpersoner
Mikael Kalin, Gruppchef telefon 08-7221500.
Ansökan
Via vår hemsida www.q-park.se
Sista ansökningsdag
22 maj 2016
Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha säljsamtal.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Att arbeta på Q-Park ska karaktäriseras av följande värden
Kundfokusering, Kvalitet, Samarbete samt Resultat
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman
Maria Blom