OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Årjäng kommun består av ca 10.000 invånare där vår vision är:
Årjäng - Värmlands tillväxtkommun.
En modern kommun med tillväxt i fokus, där vi prioriterar hållbar utveckling både ekonomiskt, ekologiskt och socialt. Vi har
ett öppet och välkomnande samhälle med en levande landsbygd. I Årjängs kommun finns det utrymme för nya människor
och idéer.
Då nuvarande befattningshavare går vidare till nya utmaningar inom verksamheten så söker vi hennes efterträdare. Vi söker Dig som är engagerad, kreativ och som har intresse av digitala lösningar.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter är att installera trygghetslarm, trygghetskameror och digitala lås. I samband med beställning så ansvarar du för registrering och koppling samt avregistrering av dessa när biståndet upphör. I rollen ingår också att identifiera nya digitala lösningar och aktivt bidra till utveckling och ständiga förbättringar inom verksamheten för att möta medborgarnas behov.
KVALIFIKATIONER
• Goda tekniska kunskaper, förståelse och intresse för hur tekniska lösningar kan stödja medborgare till att hantera sin vardag efter förändrade förutsättningar.
• Är självgående, drivande och kan ta egna initiativ
• God kommunikations- och samarbetsförmåga
• God social kompetens och gott bemötande är av vikt
• Giltigt B-körkort • Tidigare erfarenhet av digitala lösningar inom äldreomsorg och funktionsstöd är meriterande.
ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.