OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inledning
Vi söker dig som har fallenhet för att supportera och hjälpa såväl kunder som kollegor. Det är en roll för dig som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och som älskar att skapa relationer med kunder!
Urval och intervjuer sker löpande.
Information om tjänsten
Interface är en global golvproducent som är världsledande inom koldioxidneutrala golv och har ett väl utarbetat hållbarhetsperspektiv. Deras kultur präglas av en familjär känsla och Interface har som mål att bli Nordens bästa leverantör och arbetsplats. Det Nordiska kontoret ligger på Södermalm i Stockholm, med möjlighet att arbeta till viss del Remote.
Eftersom marknaden utvecklas vill nu Interface stärka upp det nordiska teamet med ytterligare en kollega. Du kommer att jobba från kontoret i Stockholm mot marknaden i Finland. Tillsammans med teamet i Finland kommer du vara med i bearbetningen av den finska marknaden. Du kommer också tillhöra det nordiska teamet och bidra med olika arbetsuppgifter. I rollen kommer du också att vara ansvarig för support avseende segmentet Transportation.
Vi erbjuder dig
Hos Interface får du vara en del av ett världsledande företag med hållbarhet och kvalitet i fokus. Det erbjuds en stor frihet i denna roll och arbetet är väldigt varierande.
I början av din anställning får du möjlighet att lära känna alla dina 35 kollegor i det nordiska teamet och gå bredvid erfarna kollegor för att på bästa sätt komma in i arbetet. Du kommer ha både en mentor, som lär upp dig, samt en ”buddy” att vända dig till i alla frågor du kan tänkas ha.
Arbetsuppgifter
I rollen ingår att prospektera och identifiera leads som du sedan bearbetar tillsammans med en säljare. Du skapar alltså möjligheter för att utveckla kundportföljen.
Några vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Utveckla och underhålla relationer med arkitekter, fastighetsföretag, projektledningsbyråer och slutanvändare.
- Kontinuerligt övervaka och vara uppdaterad på nya projekt genom olika källor för leadgenerering (t.ex. byggnadsinformation, sociala medier, mässor).
- Stödja säljare genom att generera leads och utveckla dessa till möjligheter.
- Proaktivt följa upp marknadsföringskampanjer, försäljningsåtgärder och förfrågningar som skickas till olika intressenter.
- Kontakt med kunder angående uppföljning av offerter
- Jobba med CRM-systemet så att informationen alltid är uppdaterad.
- Stödja det nordiska teamet, men framförallt det finska.
Vi söker dig som
Har de personliga egenskaperna som krävs för att trivas, men också göra ett bra arbete, hos oss. Du har fallenhet för att kommunicera med alla olika typer av personer, är positiv och ansvarstagande. Vi ser gärna att du är en person som identifierar möjligheter till förbättring i arbetet och vill växa tillsammans med oss! Du behöver kunna ta dig fram på svenska, finska och engelska i såväl tal som skrift.
Meriterande är erfarenhet av försäljning eller kundservice på något sätt.
Övrigt
Stad: Stockholm.
Omfattning: Heltid.
Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse.
För övriga frågor, kontakta Elin Eriksson, 073-828 21 18.