Lead Special Areas

Arbetsbeskrivning

Lead Customer Service Special Areas, Mobile

Drivkraft, affärsmässighet och passion för att utveckla Telenors kundservice

Du blir en del av:

Divisionen Channels som ansvarar för kundmötet i alla kanaler inom konsument och SME – vi levererar behovsanpassat sälj och service med hög kvalitet. Inom Channels arbetar vi varje dag för att ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga.

Rollen tillhör avdelningen Kundservice Mobil som ansvarar för helheten avseende intäkter, kostnader och kundupplevelsen. Vi är ett team på 11 personer som har Stockholm, Göteborg och Karlskrona som arbetsorter. Vi samarbetar med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice i Göteborg, Kalmar och Cypern. Vår ambition är att skapa branschens nöjdaste kunder!

Du får:

Som ansvarig för Telenor Kundservice Special Areas äger du leveransen för backoffice, reklamation, sociala media och support av såväl butiker som medarbetare i kundservice. Det betyder att du kommer att leda och genomföra utveckling inom området. Du deltar i affärsledningen för Kundservice Mobil med uppgift att verksamhetsutveckla Special Areas.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen är att:
* Ansvara för den operativa styrningen av vår leverantör
* Ansvara för den interna styrningen mot våra klienter
* Arbetsleda aktiviteter i samverkan med interna och externa resurser
* Driva aktiviteter som stänger gap baserat på rotorsaksanalyser

I rollen samverkar du med hela Channels, affärsområdet konsument/företag och vår kundservicepartner. Du ska med andra ord trivas med att vara en lagspelare, låta dig utmanas och samtidigt säkra att du får rätt förutsättningar att exekvera på uppdraget.

Erfarenhet:
* Universitetsexamen som ekonom, ingenjör eller motsvarande
* Arbetat med affärsutveckling eller service- och kvalitetsutveckling
* Meriterande erfarenhet av kundservice och/eller COPC

Du är:

Som person är du strukturerad och affärsmässig med ett analytiskt sinne, du brinner för verksamhetsutveckling och utgår alltid från kundens bästa. Ditt arbete präglas av ett datadrivet förhållningssätt i kombination med en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan på kanalen. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning.

Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det. Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.

Placeringsort: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare

Sista ansökningsdag: Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2018-10-19.

Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Sebastian Pehrson, rekryterande ledare, 0733-780 116 E-mail: sebastian.pehrson@telenor.se

Välkommen med din ansökan!

Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget, Glocalnet, Canal Digital Kabel AB, Open Universe, OpenNet, Ownit och Vimla. Tillsammans har vi över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 12,8 Mdr SEK (2014) och cirka 1900 anställda.

Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på "Telenor Karriär" och på LinkedIn ”Telenor Sverige AB” där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB Karlskrona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • SALARY
  • FULLTIME PERMANENT
  • Publicerat: 5 oktober 2018

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024