OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. 2018 bytte vi lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Med anledning av Covid-19 kommer våra rekryteringsprocesser vara helt digitala i syfte att minska smittspridning. Till exempel kommer eventuella intervjuer ske via telefon eller skype/teams. Vi ber också om överseende att processerna för närvarande kan ta längre tid än vanligt. Så länge kan du kika in på instagramkontot @livetpå3
Drivs du av att se andra människor utvecklas och älskar du precis som oss lärande? Ta då chansen att bli en del av vårt Learning & Development team i rollen som Learning & Development Specialist. Vi är tillsammans fyra personer som arbetar för att Tre ska vara en lärande organisation och att lärandet ska bli en del av allas vardag.
Vad kommer du få göra?
Att utmana branschen är och kommer alltid vara i fokus för oss på Tre och du kommer vara en del i att skapa de bästa förutsättningarna för våra medarbetare när det kommer till lärande och kompetensutveckling.
I ditt ansvarsområdet Sales & Service kommer du att arbeta med att både skapa och genomföra utbildningar och hela utbildningsprogram för såväl säljare och kundansvariga, men även för coacher och chefer inom våra sälj och service-organisationer. Vi utbildar i en mängd kundnära ämnen såsom försäljning, service, kommunikation och affärsmannaskap tillsammans med ämnen inom självledarskap samt personlig och professionell utveckling. Vi kombinerar digitalt lärande med att möta våra medarbetare i utbildningslokalen.
Som specialist inom lärande med kundmötet i fokus kommer du tillsammans med organisationen skapa lärandelösningar som i sin tur bidrar till kundupplevelser i världsklass. En viktig del i arbetet är att följa upp, utveckla och digitalisera befintliga utbildningar och program för att våra nuvarande lärandelösningar ska vara relevanta, tillgängliga och bidra till vår strategi.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är en mycket god kommunikatör och som får med dig andra och tycker om att inspirera, involvera och motivera andra. Precis som oss andra inom Learning & Development har du ett driv och ett engagemang för att få andra att växa och utvecklas.
Du älskar kundbemötande och försäljning och har god kännedom kring olika sälj- och servicemetodiker för att skapa kundupplevelser i världsklass. Med detta till grund ser vi därför att du har en bakgrund inom försäljning och service där du brinner för att utveckla andra människor.
Du ser dig själv som en kreativ och modig person som vågar utmana och driva förändring där det gör mest nytta. Du har ett intresse för digitalt lärande och har du dessutom erfarenhet av det så är det ett plus. Vidare så är det dessutom meriterande om du har en bakgrund inom kompetensutveckling.
Som person ser vi att du ständigt vill utvecklas och att lära nytt är därför viktigt för dig. Du tar själv ansvar för ditt lärande och söker aktivt efter nya kunskaper som hjälper både dig själv och organisationen att utvecklas.
Du tycker om att samverka med andra, samtidigt som du är självgående i att planera och leverera i ditt dagliga arbete. Du kan snabbt skifta fokus och gillar att jobba på en arbetsplats där det alltid är något nytt på gång. Du är en god samordnare och har du även erfarenheter av att driva projekt kommer du få stora möjligheter att använda denna styrka i ditt arbete.
Vad får du förutom ett superspännande och mycket utvecklande jobb?
Som en del av Tre har du tillgång till vårt nya härliga och roliga kontor med gym, flexibla helgdagar, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch, tjänstepension, seminarium, interna utbildningar, fester där vi firar våra framgångar och medarbetare samt mycket, mycket mer. Det är en del av vår kultur. En kultur som vi är mycket stolta över där du dagligen möter glädje och drivna medarbetare, och som vi hoppas att du vill bli en del av!
Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde så snart som möjligt.
Nu är det bara ansökan kvar!
Låter detta intressant? Du kan givetvis kontakta rekryterande chef, Learning & Development Manager Paulin Agerbjörk på paulin.agerbjork@tre.se om du har några frågor om tjänsten. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag den 12 juli.
Vi ser fram emot att höra av dig!
#LI-PRIORITY