Leasing administration

Arbetsbeskrivning

Vi söker personal till vårt fina kontor i centrala Malmö.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av administration, gärna med inriktning bilindustrin, leasing, logistik eller avtalshantering.
I stora drag så kommer tjänsten att innebära att arbeta i ett mindre team och vara involverad i de olika delarna som det innebär att administrera våra kunders fordonsparker i Sverige, Danmark och Norge.

Hantering av hela offert- och beställningsprocessen av nya fordon. Ha kontakt med återförsäljare och leasingbolag.
Informera förare, kunder och leverantörer om alla aspekter rörande bilbeställning och bilflottan
vara kontaktpunkt för bränslekort, elladdning, retur av bil, leverans av bil etc via e-post och telefon
Säkerställer att vårt administrativa system är uppdaterat


Vi arbetar ordinarie kontorstider måndag till fredag, med möjlighet till viss flex, ett nyrenoverat modernt kontor i centrala Malmö med närhet både till tåg och bussar, friskvårdsbidrag m.m.
Du passar bra in i rollen om du är en duktig adminstratör och brinner för att ge en god service. Du är en teamplayer som arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under hektiska perioder.
Mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen, leasing-, finans- eller försäkringsbranschen.
Meriterande också om du behärskar danska eller norska.
Avancerade excel kunskaper är också en önskad merit.

Sammanfattning

Postadress

Adelgatan 2
Malmö, 21122

Liknande jobb


4 november 2024