OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Då vår Leasing Administratör nu går i pension söker vi en ersättare. Du kommer att vara ansvarig för vårt Leasingbolag, sköta driften och administera samt supportera organisationen samt kunder med finansieringslösningar. Förutom administration ingår även rapportering i interna kanaler. Det är en administrativ tjänst som i vissa fall angränsar till redosvisning. Det är ett omväxlande arbete där du blir en viktig nyckelspelare för företaget och vår kunder.
Kvalifikationer
Vi ser att du behöver vara strukturerad, noggrann och uthållig för att trivas i den här tjänsten. Det finns många möjligheter att interagera med kunder och kollegor, men i stort är det här ett område som du kommer att ansvara för och sköta själv. För dig som gillar ordning och reda och som trivs med att säkerställa att alla inblandade följer och upprätthåller rutiner, kommer det här vara ett roligt arbete. Det är viktigt att du kan ställa krav på kvalitet och hjälpa andra att göra rätt. Det är samtidigt viktigt att du är serviceinriktad och pedagogisk så att vi tillsammans kan säkerställa driften av leasingbolaget. Det är meriterande om du arbetat med fininsiering tidigare eller är van att adminsisrera och effektivisera genom att skapa bra rutiner och strukturer. Du behärskar svenska i tal och skrift samt behärskar grundläggande nivå i MS Office (outlook, Teams, Excel etc.) Det är meriterande om du har arbetat med enklare redovisning.
Välkommen med din ansökan. Urval sker löpande.
Om du har frågor kring rekryteringen kontakta Olof Envall, HR Manager Logisnext Sweden: olof.envall@logisnext.eu