OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Nordier Property Advisors räkning en Leasing Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Leasing Assistant till vår kund Nordier Property Advisors som är en fastighetsrådgivare vars tjänster kännetecknas av att seniora partners är djupt involverade och aktiva i alla projekt. Nordiers vision är att vara den mest attraktiva plattformen att göra fastighetsaffärer utifrån. Både som kund och som medarbetare. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm. På kontoret arbetar ett sammansvetsat team på cirka 25 personer och det är en härlig samt energifylld stämning.
I rollen som Leasing Assistant kommer du att stötta företagets Leasing Manager med olika arbetsuppgifter. Avdelningen som du kommer arbeta på ansvarar för all uthyrning och alla avtal för olika fastigheter. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa till att göra search och kontakta potentiella hyresgäster för att fylla upp vakanserna. Du kommer att ringa hyresgästerna för att informera om fastigheterna och stämma av intresset. Det är viktigt att du är social och orädd för att våga lyfta telefonen och ringa kalla samtal. Arbetet innebär även administrativa uppgifter.
Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta minst 20 timmar per vecka men behovet varierar och vissa veckor kommer du att arbeta heltid så därför är det viktigt att du är flexibel. Du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag men arbetstiderna är flexibla. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och trivs med ett arbete där du har mycket frihet och eget ansvar.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Leasing Assistant kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara:
- Läsa på och lära dig om dom olika fastighetsobjekten
- Arbeta med search och upprätta listor med lämpliga hyresgäster
- Ringa kalla samtal och kontakta potentiella hyresgäster
- Hjälpa till att boka och förbereda inför event
- Administrativa uppgifter som månadsrapportering och veckosammanställning
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
- Har goda kunskaper i Excel och Powerpoint
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
- Du har goda kunskaper i Indesign
Som person är du social, orädd och serviceinriktad. Du är självgående, strukturerad och kommunikativ. Vidare är du mogen, professionell och flexibel. Du är ansvarsfull och förstår vikten av sekretess.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04