OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och vill jobba administrativt som Leasinghandläggare på Autoplan hos Swedbank Finans i Stockholm!
Trivs du med administration och drivs du av att ge bra kundbemötande? Vill du jobba inom finans och är du redo för att utveckla dina kunskaper inom billeasing? Sök rollen som Leasinghandläggare på Swedbank Finans som är en av Sveriges största banker! Vi ser fram emot din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som administratör på Swedbank Finans har du en betydelsefull roll och får möjlighet att lära dig mer om finans och leasingprodukten. Du blir en del av ett härligt team på 10 personer där det präglas av samarbete och laganda. Tillsammans med ditt team arbetar du i ett högt tempo i en lärorik och utvecklande arbetsmiljö. Då Swedbank Finans erbjuder leasinglösningar för företag över hela Sverige har du en viktig roll i administrationen samtidigt som du aktivt jobbar med service i världsklass. Värderingarna i företaget är - enkel, öppen och omtänksam vilket Swedbank alltid utgår från.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I din roll som administratör inom leasinglösningar på Autoplan Swedbank Finans jobbat du främst med att:
• Lägga och hantera bilbeställningar
• Följa upp och bevaka kunders limits
• Ha en löpande dialog med kunder
• Sköta registrering och administration i system gällande t.ex. avtal
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du jobbar kontorstider 8.30-17.00 på vardagar. Tjänsten startar omgående och uppdraget förväntas pågå i 6 månader, med stor möjlighet till förlängning. Du sitter tillsammans med ditt team i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg).
VEM ÄR DU?
Till den här rollen söker vi dig som har minst gymansieutlbildning och har tidigare erfarenhet av administration eller kundtjänst med administrativa inslag. Du har god systemvana och får gärna ha intresse för bilbranschen eller tidigare erfarenhet av leasing. Du är strukturerad och noggrann som person och motiveras av att leverera service i världsklass och ser denna tjänst som en utvecklingsmöjlighet.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07