OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJ Contact Center inom SJ Försäljning är ett av Europas främsta contactcenterföretag.Vår kärnverksamhet är försäljning av tågresor.Vi arbetar med den senaste tekniken och har ett av marknadens bästa försäljnings- och distributionssystem.Vi tar även hand om samtliga reklamationer för SJ AB.Varje år besvarar vi ca 3 miljoner samtal på tre orter i Sverige - Ånge, Tranås och Krylbo. SJ Contact Center i Krylbo söker Ledare I ditt arbete som teamledare är du en del av ledningen för Contact Centret och har ansvar för att verksamheten utvecklas i enlighet med uppsatta mål för service och ekonomi.Din roll är att vara ett stöd och en förebild för handläggarna.Genom coachning samt individuell uppföljning medverkar du till att ta tillvara och utveckla deras kompetens.Du leder och verkar för aktivt deltagande på arbetsplatsen samt att gällande avtal och fastställda policies efterlevs.Som teamledare har du personalansvar för ca 16 personer vilket innebär en del administrativa arbetsuppgifter.Fokus i arbetet är dock att medverka till utveckling av resesäljarna t ex genom medarbetar- och coachningsamtal.Du har lägst treårigt gymnasium samt dokumenterad erfarenhet av arbetsledning.Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska.Som person är du trygg, ansvarstagande, strukturerad och analytisk.Du är en handlingskraftig ledare och har god samarbetsförmåga.Tjänsten är på heltid med skiftarbete.Vi ser gärna manliga sökanden.I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.Din ansökan bestående av personligt brev och meritförteckning/CV vill vi ha så snabbt som möjligt dock senast 2008-04-20.Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.adecco.se.Adecco är auktoriserade.