OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som älskar att arbeta med service till ett jobb inom kundtjänst hos Telenor i Karlskrona. Här får du chansen att jobba på en rolig arbetsplats tillsammans med sociala, trevliga och ambitiösa kollegor. Här skaffar du dig ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Visst låter det som en bra kombination? Vänta inte - skicka in din ansökan idag!
Det här är Telenor
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Vad innebär det att arbeta med kundtjänst på Telenor?
Telenor erbjuder dig en social och rolig arbetsplats där du har chans att utvecklas i din roll. Som kundtjänstmedarbetare på Telenor finns du tillgänglig för deras företagskunder och du är ofta den första kontakten och ansiktet utåt för företaget. Tack vare din professionella hjälp med att svara på frågor bidrar du med att stärka förtroende för företaget samt hjälper dem att utvecklas på bästa sätt.
Arbetstiderna är vardagar kontorstider, 8:00-16:30. Start för jobbet är slutet av augusti.
Exempel på arbetsuppgifter:
* Besvara företagskunders frågor över mail samt telefon.
* Ärendehantering
* Avtalshantering
* Hänvisa företagskunder i serviceärenden till rätt avdelning och ansvarig inom företaget.
* Utbilda framtida kundtjänstmedarbetare
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är social, driven och framåt. Vidare tror vi att du är organiserad i din yrkesroll och att du motiveras av att få arbeta med människor. Trivs du med att arbeta mot uppsatta mål så kommer du trivas i denna tjänst!
Vi ser att du:
* Har fullständiga gymnasiebetyg.
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
* Har god datavana
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst sedan tidigare eller har någon typ av datavana.
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Har du frågor kring tjänsten?
1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svarpå manpower.se
2 Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-55 99 10.
3 Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på caroline.johansson@manpower.se.
Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.