Ledigt extrajobb som inkassohandläggare på Lindorff i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i mötet över telefon, har en rådgivande approach och vill ha ett jobb där du gör ett viktigt arbete som i längden även hjälper dina medmänniskor? Skulle du dessutom säga dig ha intresse för ekonomi, juridik och service? Då är förmodligen jobbet på Lindorff något som skulle passa dig! Läs mer om extrajobbet nedan och ansök redan idag!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?

Med en historia som går tillbaka till 1898, är Lindorff verksam inom allt ifrån fakturahantering och inkasso till efterbevakning och köp av fodringar. Idag har Lindorff 4300 anställda i 13 länder med huvudkontor i Oslo. I Sverige har Lindorff över 200 anställda med kontor i både Göteborg och Stockholm.

Kontoret i Göteborg är beläget på Gårda och tillsammans med dina kollegor jobbar du i ett öppet kontorslandskap.

Vad gör man som inkassohandläggare?

Större delen av din arbetsdag arbetar du med in- och utgående samtal men det förekommer även mail och övrig administration. Din uppgift är tillsammans med gäldenären att hitta den bästa lösningen för att bli skuldfri. Detta innebär att driva förhandling, hantera bestridanden och stötta kund och gäldenär.

Du kommer att jobba cirka 10-15 timmar i veckan med varierande arbetstider mellan 08:00-21:00. För att känna dig bekväm i rollen som inkassohandläggare kommer du att få en betald utbildning under 3 veckor.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget och stora chanser till heltidsjobb i sommar och även efter examen.

Vad krävs för detta extrajobb?

* Du är student på högskola/universitet eller motsvarande (på minst 50%)

* Du ska ha minst 1 år kvar av dina studier.

* Du är startklar den 2 maj och kan påbörja en 3 veckors lång utbildning.

* Du uttrycker dig mycket bra i svenska och engelska i både tal och skrift.

Din sysselsättning kan innebära att du studerar, har ett deltidsjobb/timanställning, är egenföretagare, pensionär eller elitidrottare.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?

Ansvarsfull, mogen och professionell är alla tre ord som beskriver dig. Bidrar du dessutom med driv och vilja kan du komma långt! Störst vikt lägger vi vid personlig lämplighet!

Hur söker jag jobbet?

Sök jobbet via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vad kan ni erbjuda mig?

* Värdefull arbetserfarenhet inom service, ekonomi och juridik.

* Arbete på ett företag som värderar sina medarbetare och erbjuder utvecklingsmöjligheter.

* Ett viktigt jobb där du dagligen får hjälpa dina medmänniskor.

* En personlig konsultchef.

* Du får såklart lön, semester och extra betalt på kvällar. Allt enligt kollektivavtal med Unionen.

Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på telefon 031-631555

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Ej angivet
  • Deltid Extra jobb
  • Publicerat: 29 mars 2017

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024