Ledigt halvtidsjobb inom kundtjänst för Canal Digital

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter ett jobb på 50% med start omgående? Hos vår kund, Teleperformance Nordic i Göteborg, finns det nu ett ledigt jobb på halvtid inom kundtjänst för Canal Digital. Vill du veta mer? Kom på en rekryteringsträff hos oss!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Teleperformance Nordic arbetar globalt med kundservice för flera olika företag och de har varit verksamma i branschen sedan 1978. Kontoret i Göteborg är centralt beläget på Masthuggstorget och det är en fartfylld miljö med härliga kollegor som du även kommer att umgås med utanför jobbet.

Varför är detta en bra chans för mig?
•Du får arbetslivserfarenhet som kommer vara till stor fördel för dig oavsett vad du vill jobba med i framtiden
•Du får ALLTID en fast grundlön och möjlighet att påverka din lön genom ett generöst bonussystem
•Tävlingar med fina priser utlovas
•Det är ett långsiktigt jobb med utvecklingsmöjligheter

Vad gör man i en kundtjänst?
Du arbetar med inkommande samtal för Canal Digitals norska kunder men du kommunicerar på svenska. Du kommer att hantera frågor som bland annat rör:

• Abonnemang
• Fakturor
• Köp av tilläggstjänster

Du kommer bli schemalagd 20 timmar/vecka. Kundtjänsten har öppet måndag-fredag, 8-23, lördag 9-20 och söndag, 10-20.

Uppdraget startar omgående med en två veckor lång, betald utbildning där teori och praktik varvas.

Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Du talar och skriver obehindrat på svenska samt känner dig helt bekväm med att ta ett samtal på engelska.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tycker att din personlighet, vilja och potential är viktigast! Du får alla verktyg för att göra ett bra jobb, det du bidrar med är stort personligt driv.

Vill du komma på rekryteringsträff hos oss?
Sök genom att klicka på ansökninglänken. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!

Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Vad kan ni erbjuda mig?
• Fast grundlön plus Ob-tillägg samt goda möjligheter till bonus
• Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
• Löpande coaching/utbildning
• Friskvårdsbidrag
• En personlig konsultchef
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 50% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 juni 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024