Ledigt heltidsjobb inom kundservice på GoExcellent i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du ny på arbetsmarknaden och vill få in en fot på ett företag med stora möjligheter? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Här får du chansen att jobba med ett härligt gäng kollegor, du får utbildning i kundservice och en värdefull erfarenhet för framtiden. Sök tjänsten redan idag och börja ditt nya jobb hos GoExcellent den 25 juli! I samarbete med Manpower rekryterar nu företaget flera medarbetare till sin kundservice.

Hur är företaget där jag kommer att jobba?

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Här hittar du GoExellents Facebooksida!

Vad betyder tjänsten för företaget?

I den här rollen kommer du arbeta med en av företagets stora kunder inom digitaltv-branschen. Som kundservicemedarbetare kommer du att via telefon bemöta privatkunder. Du kommer att arbeta för att upprätthålla det starka varumärket, där företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.

Vad gör en kundservicemedarbetare?

* Du servar kunderna och tar aktivt reda på kundens behov för att besvara frågor om tekniska lösningar, abonnemang eller faktura.
* Du har förmågan att sätta dig in i kundens behov. Genom att aktivt fråga, och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje kundkontakt slutar med en mycket nöjd kund.
* Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Anställningsformen är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Kontoret är beläget i fräscha lokaler i Solna. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar, och helger. Tillsättning sker den 25 juli. För att få bästa möjliga förutsättningar startar arbetet med en 8 veckor lång, betald heltidsutbildning varvat med praktik.

Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundservicemedarbetare?

* Godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska A.

* God datorvana.

* Din svenska och engelska, såväl verbal som skriftlig, är bra.

* Övriga spårkunskaper är meriterande.

* Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande.

* Du ser, precis som vi, långsiktigt på denna tjänst och kan se dig själv i denna roll i minst 1 år.

* Du kan och vill arbeta heltid och kan börja tjänsten den 25 juli.



Vilka personliga egenskaper är viktiga?

Det vi efterfrågar hos dig är en hög ambition att utvecklas och att du drivs av att göra och se toppresultat. Du har ett proaktivt sätt och är lyhörd för köpsignaler.
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.



Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten?

1 Få svar snabbast genom att maila mig på
2 Du kan även nå oss på Talent Center via telefon 08-452 33 10.



Vad kan ni erbjuda mig?

* Möjlighet att få in en fot i arbetslivet.

* Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär.

* Tillsvidareanställning direkt hos företaget.

För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB GISLAVED
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 4 juli 2016

Liknande jobb


28 november 2024